Ασφαλισμένος ή απλά πελάτης?

  Αφορμή για αυτό το άρθρο ήταν το τηλεφώνημα ενός καλού μου φίλου.

  «Άκουσα ότι υπάρχουν προγράμματα νοσοκομειακής περίθαλψης που δε χρειάζεται να στείλεις τίποτα από εξετάσεις και βιβλιάρια.  Ρίξε μια ματιά και πες μου τι επιλογές υπάρχουν»….είπε με ενθουσιασμό.

  Τέτοιες περιπτώσεις ακούω συχνά τελευταία.  Απλά δε το είχα ακούσει από κάποιον κοντινό μου.  Δε σας κρύβω ότι ένιωσα «σα να του παίρνω το γλυκό από το στόμα», όταν τον προσγείωσα.

Τι ισχύει

  Ας προβληματιστούμε με βάση τη λογική.

  • Οι ασφαλιστικές εταιρίες είναι κοινωφελή ιδρύματα?

  Είναι  μεγάλες επιχειρήσεις, που χρειάζονται κερδοφορία αλλιώς θα κλείσουν, όπως όλες οι επιχειρήσεις.  Δεν έχουν καμία σχέση με κοινωνική ασφάλεια.  Εξάλλου το λέει και ο τίτλος τους, «Ιδιωτικά Ασφαλιστικά Ιδρύματα».

  • Θα αγοράζατε ποτέ κάτι το οποίο ξέρετε ότι είναι προβληματικό?

  Εδώ αγοράζουμε κάτι κι αν βγει προβληματικό απαιτούμε την αλλαγή του.  Όλοι εμείς οι ασφαλισμένοι, κι εγώ ασφαλισμένος είμαι μη σηκώνετε το φρύδι, για τις ασφαλιστικές εταιρίες είμαστε «πιθανοί κίνδυνοι» που κάποια στιγμή θα πρέπει να αποζημιώσουν.  Καταλαβαίνετε λοιπόν, ότι θα μας κάνουν «φύλλο και φτερό» προκειμένου να ξέρουν τις πιθανότητες αποζημίωσης.  Όσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες, τόσο δυσκολότερα θα μας αναλάβουν ή θα μας αρνηθούν την κάλυψη.  Αυτό όσο κι αν είναι «σκληρό» είναι τίμιο.  Μπείτε στη θέση τους και θα καταλάβετε.  Όσο πιο πολύ «ψάχνουν» τόσο πιο ήσυχοι να είστε ότι θα αποζημιωθείτε. Ο κανόνας λέει  ότι όσο κάποιος ψάχνει ενδιαφέρεται και το ανάποδο.  Μην ξεχνάμε ότι ο καθένας ενδιαφέρεται και ψάχνει ό,τι…..τον ενδιαφέρει.

  • Αν δε δηλώσω κάτι που έχω πειράζει?

  Εσάς θα πειράξει.  Την ασφαλιστική εταιρία, να είστε σίγουροι, πως όχι.  Οι εταιρίες όπως και οι ασφαλισμένοι προστατεύονται από τη νομοθεσία.  Αν δώσουμε ψευδές ιατρικό ιστορικό, δλδ, δε δηλώσουμε κάτι που προϋπάρχει και το ξέρουμε, δε θα αποζημιωθούμε ποτέ βάση νόμου.  Οπότε τον εαυτό μας βλάπτουμε.  Υπάρχουν και περιπτώσεις που προϋπάρχει κάτι και δε το ξέρουμε, το οποίο συνήθως καλύπτεται εκτός κι αν υπάγεται στις «συγγενείς παθήσεις», για τις οποίες ενημερώνεστε για την κάλυψη τους πριν τη σύναψη του συμβολαίου.  Να έχετε στο μυαλό σας, ότι όπως φερόμαστε μας φέρονται.  Είμαστε ξεκάθαροι σε όλα για να είναι και όλα ξεκάθαρα για μας.

  Καταλήγοντας να πω, ότι υπάρχουν δύο τρόποι να εξασφαλιστούμε κι όχι απλά να ασφαλιστούμε.  Ο σωστός και ενδεδειγμένος τρόπος και ο τρόπος που πρέπει να αποφεύγουμε.  Στην πρώτη περίπτωση είμαστε ασφαλισμένοι – εξασφαλισμένοι, ενώ στη δεύτερη περίπτωση είμαστε απλά πελάτες….

  Αναρωτηθείτε αν θέλετε να ανήκετε στην πρώτη περίπτωση ή απλά να πληρώνετε ασφάλιστρα.  Αναρωτηθείτε αν θέλετε να έχετε δίπλα σας έναν άνθρωπο που νοιάζεται ή απλά έναν «ασφαλιστή».

Χρήστος Τρεμούλης

Σας αρέσει αυτό το άρθρο;

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest