Ιντερνετικές προτάσεις–προσκλήσεις για ασφάλιση

Με κάθε τρόπο συνεχίζεται το «ψάρεμα» πελατών με την ευκαιρία του καλοκαιριού από πωλητές ασφαλίσεων εστιασμένους στις μεθόδους πωλήσεων μέσω διαδικτύου.

Μια κατάσταση που έχουμε ξαναζήσει, αλλά υπάρχει μια χαώδης κορύφωση δημιουργίας εντυπώσεων χωρίς στοιχεία με σκοπό να κερδίσουν ευκαιριακή πελατεία ή να μετακινήσουν τους ασφαλισμένους από εκεί που βρίσκονται σε νέα χέρια.

«Κέρδισε κάτι», «ασφαλίσου τώρα», «αν ασφαλιστείς θα κερδίσεις επιπλέον…» και πολλές άλλες μεθόδους που σκοπεύουν στα στοιχεία του καταναλωτή προκειμένου να τους μετακινήσουν από τη μία «δεξαμενή» στην άλλη.

Βέβαια, ο καθένας μπορεί να θελήσει να ενημερωθεί είτε γιατί του το «σερβίρουν» στο πιάτο, είτε γιατί νομίζει ότι θα κερδίσει, είτε από απλή περιέργεια.

Ο καταναλωτής πολίτης ασφαλίζεται «άμεσα», με το «μέτρο» και μπαίνει σε μια διαδικασία ενδεχομένως άγνωστη, ιδιαίτερα στους μεγαλύτερους που δεν έχουν εξοικείωση με το διαδίκτυο.

Τα τηλεφωνήματα επίσης είναι αρκετά, πολλές φορές ενοχλητικά, με προσφορές ασφάλισης από γραφεία εταιριών που έχουν την απαίτηση να αντιληφθεί ο κόσμος τις μοναδικές προσφορές.

Το περιβάλλον αυτό πρέπει, επιτέλους να ελεγχθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες και να «ασφαλιστεί» – προστατευθεί, διαφορετικά ο καθένας θα κάνει ότι και όπως θέλει σε προϊόντα ευαίσθητα όπως των ιδιωτικών ασφαλίσεων.

Πηγή insurance-eea.gr

Σας αρέσει αυτό το άρθρο;

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest